Jag vill sparka bakut, och göra nått sjukt!

Jag kommer inte hem ikväll om jag känner mej själv.


Nu jävlar säger jag bara!

Har blonderat håret så Silvstedt kan slänga sig i väggen och nu tänke jag försöka mej på att dra iväg och jobba i norge ett tag, får se hur det går men jag tänker inte bara sitta här längre nu!

Jag ska se till att det här året bli bra nu.

Idag blir den sista dagen ja inte gör ett jota, sen hoppas jag att ja har ork att ta tag i livet igen.

Ska ta nån bild senare så ni får se hur håret blev:)

/Tjing på en stund

Kommentarer
Postat av: Maja

Låter som en utomordentlig idé tycker jag, man tjänar ju massor!=)

2010-01-03 @ 18:57:47
URL: http://justelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0