?

Här sitter jag nu och fösöker få ordning på mitt liv lite!
Känns som det tar emot, och helst skulle ja nog ge upp nu.
Men eftersom jag vet att man inte ska ge upp och eftersom jag vet att jag har så mycket kvar jag vill uppleva så kämpar jag på:)

Har ju gett mej fan på att det här året ska bli bättre än det förra, vilket iofs inte är så svårt haha...


Sitter just nu och kikar jobb i norge, och här i Stockholm och jag lär ta första bästa nu.

Skulle utan problem kunna skriva många inlägg och många sidor om förra året, det tråkiga, och det kul men jag tror jag besparar er det:) nu är det ett nytt år och jag vill att det här året ska bli underbart!
Har lite planer på att blogga någon annan stans men vete sjutton vart,  jag tycker blogg.se har så tråkigt utseende. och jag är inte så haj på att ändra det...attans!

Bloggar lite senare ikväll igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0