Tankar.

Idag har jag en liten tänkardag igen.
Bara blir så ibland när man känner att det är mycket som händer i ens liv.

Just nu så händer det rätt så mycket, eller snarare tvärtom kankse, men tänker inte klaga för mycket nu!

Jag har ett mål nu med 2010, och det är ju att det ska bli det bästa året i mitt liv, eller iallafall bättre än 2009 som blev ett skitår rent ut sagt!

2010 ska jag starta en ny blogg, där ska det skrivas som aldrig förr!
Jag älskar ju att skriva av mej , men när det är kämpigt så tappar man lusten lite.
Jag skriver ju mest för att det är skönt att skriva av sig och sen för att det är lite kul att ha det som en dagbok.
Ja och så klart för er som kikar in här...ibland är ni ju ganska så många..och ibland lite färre:)haha


Nån som har en bra ide på vart man ska blogga? helst vill ja ju begripa hur man gör för att få bloggen lite mer personlig, känns som man bloggar åt nån annan nu...


Kommentarer
Postat av: sofi

jag har passagen, den har jag gjort vacker..

2009-12-30 @ 16:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0