2009!

Ja jag tänkte lägga upp lite bilder från året som gått.
Har hänt en jäkla massa, både kul och inte så kul!
Året började ju som alla som känner mej vet med en liten separation från ett 2 årigt förhållande och en vacker stad. Stockholm fick äran att ha mej som boende igen.
Det blev en kämpig tid som inte är slut ännu ...

Men det roliga får blir det som jag skiver om nu!

Så här kommer lite bilder och lite tankar om året som gått!
Håll till godo.

Bilderna kommer inte i rätt ordning, orkar inte...
Men det blir många bilder nu!

Sandra och jag på kryssning! många skratt har vi delat!

Gänget på kryssningen:) Ohlala!

Här köade vi ute i kylan för att få stå längst fram på Pinks konsert i Stockholm!

Det blev några kvällar i Filmhusets studio för att se min matidol Tina laga mat!

Party, drack så många Smirnoff att jag tappade räkningen, Smirnoff ice party 2009!

London i maj! Underbart!

Vi han även med ett besök hos Lotta i Bingostudion och såg en inspelning!

Sandra Frida och jag utanför Bingo-Lotto studion:)


Syrran och jag i Helsingborg på BLIXTvisit för att se Eva Rydberg på Fredriksdalsteatern.
Vi åkte dit, gick till teatern och när det va slut rang vi till bussen, men nästa gång ska vi va där liite längre:)haha

Byonce live i Globen!!!

En bild inne i Arenen i London "O2" heter den, där vi såg Pink sjunga live för första gången 2009!

Victoria Silvstedt gästade Tinas Cookalong.


London, på väg ut!!! underbart!

Jag och Sandra i väntan på att se sista Pinkkonserten med turnen "Funhouse" i London!

Ord överflödiga!

Jag han ju även med att vara statist i Andra Avenyn innan jag flyttade tillbaka till Stockholm.

Tina jag och Pernilla!

Underbara Sarah! Hennes låt "Moving on" fick ganska så stor betydelse för mej det här året!

Och vem har vi här? Jo Britney Spears i egen hög person, på väg ut från Grand hotel!

Härliga konsert! eller show får ja nog kalla det, hon sjöng ju trots allt bara en låt live.

Pink i närkontakt i Stockholm!

Jag och min följeslagare Sandra vann biljetter till Idol, och det va V.I.P så vi åt och drack gratis;) mys!

Ja vi var tvugna:) haha

Året avslutades med en Carolakonsert :)
Mycket "Kändisar" kanske du tänker nu?:) men det är sånt som är kul att skriva om, visa om och dela med sig av här.
Det andra är inte så kul att skriva om just nu, vill inte tänka på allt jobbigt, tungt och kämpigt som hänt iår!

Så , nu ser jag fram emot 2010 som ska bli ett bra år!

Tack Calle, syrran, Sandra, Frida , Mamma mfl för att ni ställt upp och varit så snälla iår!:)

Gott nytt år önskar jag dig som läser det här!


/Hampus














Kommentarer
Postat av: K

Hoppas du får ett bättre år 2010, du verkar förtjäna det. :D



kram

2010-01-01 @ 01:59:03
Postat av: Maja

Verkar som att du haft rätt mycket coolt att distrahera dig med, du kunde ju blivit skvallerbloggare haha;) Den där spretiga luggen var fresten galet snygg på dig!=)

2010-01-02 @ 23:25:21
URL: http://justelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0