Julen...


Jag har ju inte firat nån riktig jul iår asså, så därför blev det inga bilder alls typ.
Hade ingen lust att dela med mej av min jul här nu...
Men dom här bilderna togs:)
Innan jul så blev jag och syrran bjudna på en teater i stan, "Panik på klinik".
Jättekul va den, många skratt! gå och se den, den har premiär nu idag tror jag!
Vi var på ett publikt genrep.
Tilde Fröling som blond bimbo.




Söta Smilla med julrosetten på!

Va ju bara tvungen att köpa hem Lill-babs Herrgårdsprinsar;)
Hon är ju trots allt min idol!


Kissarna fick lite räkor och några färglada råttor i julklapp! och dom blev så nöjda så!

Ja som sagt, julen blev inte som jag tänkt mej riktigt..kanske mycket för att jag inte hade någon lust iår.
Men nästa år, då tar jag igen det!


God fortsättning på dig som läser det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0